Info

To moje pierwsze przedsięwzięcie tego typu więc prosiłabym o dość łagodne komentarze, krytyka nie jest bynajmniej zła ale w ograniczonych ilościach i bez użycia wulgaryzmów. Treść może zawierać elementy yaoi więc jeśli komuś to przeszkadza niech grzecznie opuści tę stronkę bez pozostawiania zbędnych śladów. Wulgarne i obrażające właścicielkę, bądź innych użytkowników komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.

sobota, 25 czerwca 2011

I'm sorry

Zawieszam bloga.. postaram się przed pierwszym lipca dodać jakąś notkę CS lub SN, po czym nie pojawi się już nic na czas bliżej nie określony. Wakacje się zaczęły.. dla jednych to czas odpoczynku i mogą pisać. Dla mnie niestety to czas największego zapie*dolu w pracy i szczerze powiedziawszy wracając o 6 rano po nocce nie mam siły na nic, a później kolejna nocka itd itd... Wena ucieka gdzie pieprz rośnie, gdy tylko pojawia się świadomość, że muszę iść zarabiać... 
W związku z tym przepraszam. I mam nadzieję, że wybaczycie mi. Chciałabym pisać, ale naprawdę teraz będzie maaaaaaasakra... Mam nadzieję, że w drugiej połowie sierpnia wszystko się jakoś unormuje i notki zaczną być dodawane regularnie i ogólnie będą się pojawiać...
Pozdrawiam wszystkich.
Wesołych wakacji.
Hilisme
Bye

9 komentarzy:

  1. współczuje i mam nadzieję że dasz radę coś napisać pozdrawiam trzymaj się i zyczę weny i zdrowia i dużo czasu i odpoczynku buziaki
    kuroi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jakoś Ci się tam uda wyrobić i że wena nie będzie uciekała gdzie pieprz rośnie (wni tym bardziej gdzieś dalej). Może ten czas "największego zapierdolu" jakoś przejdzie :)

    BTW.
    Zapraszam na www.fuyu-gakure.pl

    Przepraszam za spam, jeśli go nie tolerujesz - skasuj.

    Pozdrawiam kolejnego fana 'Naruto' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz bloga, mam nadzieję, że będziesz jeszcze pisać :) Zapraszam do nas http://takaido.blog.onet.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj już 2 września i mam nadzieję, że szybko znajdziemy tu coś nowego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj już 2 października i nadal nic... Różnie bywa, ale może by tak coś napisać z szacunku do czytelnika?

    OdpowiedzUsuń
  6. No i mamy końcówkę lutego, a tu nadal pustka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj notke
    Żelek

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś zainteresowany/a tematyką yaoi?
    Znasz anime/mangę Durarara!!?
    shizaya-opowiadania-yaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo chciałabym wiedzieć co dalej... Proszę, napisz kolejny rozdział CS. Wiem, że nie piszesz od prawie 4 lat, ale jesteś genialna i muszę wiedzieć co dalej...

    OdpowiedzUsuń