Info

To moje pierwsze przedsięwzięcie tego typu więc prosiłabym o dość łagodne komentarze, krytyka nie jest bynajmniej zła ale w ograniczonych ilościach i bez użycia wulgaryzmów. Treść może zawierać elementy yaoi więc jeśli komuś to przeszkadza niech grzecznie opuści tę stronkę bez pozostawiania zbędnych śladów. Wulgarne i obrażające właścicielkę, bądź innych użytkowników komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.

niedziela, 21 listopada 2010

Info

Witam wszystkich, którzy z niecierpliwością czekają na kolejny rozdzialik mego opowiadania. Niestety nie mam dzisiaj dla was dobrych wiadomości. Miałam w tym tygodniu (czyli trochę wcześniej niż zapowiadałam) dodać rozdział trzeci, lecz okazało się, że muszę niespodziewanie za dwie godziny udać się na samolot do Francji *buu*. Powinnam wrócić przed pierwszym, więc notka zostanie dodana według zapowiadanej daty. Mam nadzieję, że wyjazd się nie przedłuży, gdyż na moje nieszczęście nie będę miała tam zbyt wiele czasu i możliwości skorzystania z internetu. Dziękuję serdecznie za komentarze, ale odpiszę na nie dopiero przy wstawianiu nowego rozdziału. Muszę już kończyć, bo pora się spakować (ja nie wiem jak można informować o prawie dziesięciodniowym wyjeździe dwie godziny przed nim ;/)
Pozdrawiam, Hilisme

1 komentarz:

  1. No trochę mało czasu na zorganizowanie się, fakt. Leć zatem spokojnie, wracaj bezpiecznie i miłej podróży, mimo wszystko :)
    Pozdrawiam i czekam na powrót.
    Daimon

    OdpowiedzUsuń