Info

To moje pierwsze przedsięwzięcie tego typu więc prosiłabym o dość łagodne komentarze, krytyka nie jest bynajmniej zła ale w ograniczonych ilościach i bez użycia wulgaryzmów. Treść może zawierać elementy yaoi więc jeśli komuś to przeszkadza niech grzecznie opuści tę stronkę bez pozostawiania zbędnych śladów. Wulgarne i obrażające właścicielkę, bądź innych użytkowników komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.

piątek, 5 listopada 2010

Już 12.11.2010 nowe opowiadanie - info

Wiem, że obiecałam opowiadanie, niestety czas znajdę dopiero przed 12.11 tak więc tego dnia wstawię pierwszy rozdział.
Tytuł opowiadania: "Stracone Nadzieje".
Opowiadanie będzie podzielone na 4 części, z której każda będzie miała ok 10-15 rozdziałów. Wiem, że to dużo, ale mam nadzieję, że wybaczycie mi niektóre trochę nudne rozdziały, gdyż wychodzę z założenia, że pod dobrą akcję trzeba przygotować porządne fundamenty. W przeciwnym wypadku akcja się sypie jak dom ze słabymi fundamentami. Ale wracając do rzeczy więc:
I Część - Dwa życia:
Będzie opowiadać o dwóch różnych chłopcach, znających się jedynie z dzieciństwa (Naruto i Sasuke), zakończy się dość smutno, ale to nie będzie koniec :)
II Część - Szybki zysk:
W tej części życie obojgu bohaterów ulednie diametralnej zmianie. Nie zdradzę nic więcej, bo to będzie tajemnica.
III Część - Przegrana wolność:
To będzie takie jakby roztrzygnięcie problemów, które pojawiły się w poprzedniej części.
IV Część narazie pozostanie tajemnicą.
Dodam jeszcze, że przewinie się wiele wątków, jak np. NaruGaa, czy SasuSaku(choć nie przepadam z tym wątkiem równie bardzo co wy, odegra on ważną rolę)
Zakończenie będzie nieprzewidywalne i możliwe, że nie każdy będzie z niego zadowolony, ale to będzie później.
Tak więc zapraszam 12.11
Bye

4 komentarze:

  1. Hej! Zaintrygowało mnie twoje opowiadanie.... Znaczy się jego opis xD Mam nadzieję, że szybko zamieścisz pierwszy rozdział. Ja ogólnie nie przepadam za SasuSasku i NaruGaa, ale spokojnie jakoś to wytrzymam xD Dzięki, że skomentowałaś mi bloga :D Ostatnio mam wrażenie, że komentują tylko moi znajomi co mnie trochę irytuje, bo chce by inni ludzie też zostawiali swoją opinię i bardzo się cieszę, że ty to zrobiłaś :D Podniosłaś mnie normalnie na duchu, a na mojej twarzy normalnie cały czas mam tzw. 'banana' xD Fajnie, że moje opo ci się spodobało i trzymam cię za słowo, że będziesz mnie odwiedzała xD I mam pytanko... Jak znalazłaś, dowiedziałaś się itp o moim blogu? Bo zawsze mnie to intryguje xD I czytałam, w twoim opisie, że interesujesz się informatyką ... Wielki podziw bo ja jestem z tego przedmiotu beznadziejna i przydadzą mi się korki :D Ale się rozpisałam O.o mam nadzieje że nie masz mi tego za złe xD
    ~Karen (z come-what-may-narusasu.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przeczytam, o ile nie umknie mi to z pamięci. Jak na tą chwilę zaciekawił mnie opis, chociaż nie zaprzeczę, że zbyt dużo nim zdradziłaś ;). Moim skromnym zdaniem, to ile opowiadanie będzie mieć części powinien wiedzieć tylko autor. W końcu trzeba jakoś zaskoczyć czytelnika! ;D.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za ten wyczerpujący komentarz.
    Jestem.. Cudownie zaskoczona, szczęśliwa jak nie wiem co, że tak ci się podobało!
    Dziękuję jeszcze raz!
    BUZIAKI! =*

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi obiecująco :) Pozostaje zacierać łapki i czekać.

    OdpowiedzUsuń