Info

To moje pierwsze przedsięwzięcie tego typu więc prosiłabym o dość łagodne komentarze, krytyka nie jest bynajmniej zła ale w ograniczonych ilościach i bez użycia wulgaryzmów. Treść może zawierać elementy yaoi więc jeśli komuś to przeszkadza niech grzecznie opuści tę stronkę bez pozostawiania zbędnych śladów. Wulgarne i obrażające właścicielkę, bądź innych użytkowników komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.

poniedziałek, 28 lutego 2011

Złe wieści

Wybaczcie, ale dzisiaj nie ma nowej notki. Jak mówi tytuł przynoszę BARDZO złe wieści. Otóż z powodu zmiany szkoły zmuszona jestem do zaliczenia całego roku z trzech przedmiotów. I zapewne gdyby nie było w nich Niemieckiego, miałabym mnóstwo czasu. Niestety jest.
Bardzo mi przykro. Miałam zawiesić bloga do końca marca/kwietnia, gdy to wszystko zostanie zaliczone(bądź oblane). Doszłam jednak do wniosku, że to byłoby z mojej strony dosyć podłe. W takim więc razie w ciągu tych dwóch miesięcy notki BĘDĄ, ale dosyć rzadko.
Mimo wszystko mam nadzieję, że się na mnie nie obrazicie. Piszę, bo lubię. A jeśli nie zaliczę... Strach się bać.
Pozdrawiam Hilisme
Ps. Możliwe, że jeszcze w tym tygodniu, jeśli pomiędzy nauką (jutro mam kartkówkę z PO i angielskiego, w środę z Niemieckiego i Geografii, w czwartek z Fizyki i Matematyki, w piątek sprawdzian z WOS-u i Polskiego, do tego muszę napisać pięć wypracowań i jestem pewna, że pojawi się jeszcze więcej zadań domowych), dodam kolejną część CS, a w przyszłym SN.

3 komentarze:

  1. Szkoda, ale rozumiem, cieszę się, że nie zawieszasz bloga, a dodasz notki, to miłe tak posiedzieć i poczytać. Będę czekać z niecierpliwością. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię SN, ale jeszcze bardziej lubię CS, więc cieszy mnie informacja, że prawdopodobnie wkrótce pojawi się rozdział trzeci tej historii. Mam szczerą nadzieję, że zdasz wszystko na dobrą ocenę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znając ciebie i tak to wszystko zaliczysz xD.
    Będę trzymac kciuki , żeby Ci się udało :))
    I dobrze , że nie zawiesiłaś bloga , bo niby co ja bym czytała?
    Sol

    OdpowiedzUsuń